Hundvakt

Hundarna har avlöst varandra här i min lilla flock. :) penny är som bekant på semester på Österlen nån vecka till och sen början på Juli har jag haft Thelma här. Myran har bott här en vecka, Oddie en helg och nu har jag staffarna Dyrka & Zitra här i några dagar.. Full fart! Jag som trodde jag skulle få det lugnt utan Penny ;)) Men det har varit mysigt förutom när Zitra väcker en 4-5 ggr under natten för att hoppa upp & ner i sängen och gå på en.. Gick upp en timme tidigare imorse pga det men det gjorde inget för den spenderade vi i skogen istället för sängen! Hepphepp


Kommentarer
Postat av: Sandra G

Ja, det har varit lite lustigt faktiskt under sommaren Linn. Varje gång man träffat dig så har du haft med dig olika hundar hahaha! Jag har till och med blandat ihop Myran och Märta och Eva.

2012-08-14 @ 16:14:56
URL: http://www.cypriotiskherdehund.se
Postat av: Sandra G

I all min förvirring så ska man kanske vara glad att jag inte blandat ihop Ringo med någon av de svarta tikarna ;)

2012-08-14 @ 16:20:55
URL: http://www.cypriotiskherdehund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0