Utställningar

Utställningar är verkligen bland det roligaste jag vet! Tack vare denna hobby så har jag skaffat mig ett gäng fina vänner som jag med säkerhet aldrig hade träffat annars.

Har verkligen inte hållit på värst länge men de åren jag har varit aktiv har jag ställt en hel del, åkt runt på ställen dit jag förmodligen aldrig skulle åkt och garvat, pratat, vinat, tältat och haft så underbart kul!!

Min eviga & trogna följeslagare har varit Penny. Hon har följt med mig i 6 års tid (första året räknas inte) och med outtröttlig energi & charm virvlat runt i ringarna.
Räknade hur många gånger jag officiellt ställt ut henne under dessa år och det är en galen siffra...

Hon fick sitt första cert juli 2008 och andra i augusti 2009 sen har vi jagat & jagat & jagat & jagat... I snart 3 år så nu tänker vi ta en paus! Hon kommer självklart vara med på mopsspecialerna & några få utvalda med domare som jag vet har gillat henne tidigare men mer än så blir det inte.. Ska vänta in hennes 8års-dag i Mars och då börja igen i veteranklass!! (under förutsättning att hon är lika pigg & fräsch som nu) Det ser jag verkligen framemot! :D mina senaste P-valpar blir snart gamla nog att visa upp sig så det ska bli grymt kul!!

Det var allt för den här gången!
Sätter in en färsk bild på min lilla Penny som nästan hunnit bli 7 år & 3 månader <3 <3

Ta hand om er och era vovvar!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Cilla

Snyggaste underbaraste finaste och bästa Penny!! I mitt tycke så borde hon vara champion för lääääänge sen!! Finare hund får man leta sjukt länge efter!!

Men jag har oxå räknat efter hur många gånger du har ställt henne och jag förstår att du pausar ett tag! ;-)

P-pupparna ser grymt lovande ut så du kommer att få ta en tango eller tre i ringarna med dom små liven!! <3

Kram från ert största fans, Cilla

2012-06-04 @ 23:49:45
URL: http://kennelailicec.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0