har fått nya bilder på vårat

lilla lakritstroll Simon. Dock blev bilderna utan baktassar.. *hehe*
image134

image135

Jag är sååå glad och tacksam för att vi fick köpa denna underbara lilla valp från hela gänget på Jessygaff! Han är precis vad vi önskade oss och lite till :)

Snart ska vi åka på ringträning. det ska bli skoj! Tänkte ju först åka dit innan och träna agility men nu kommer min brorsa och hans små barn Olle & Linus hem till mamma å pappa så nu ska jag åka dit en stund å pussa på pojkarna så agilityn kanske blir efter ringträningen ;) Om Penny orkar och om det inte börjar regna.. ;)

Igår var jag på tjejmiddag. Det var supermysigt och vi åt supergod lasagne... kommer knappt behöva äta mer den här helgen.. Magen är fortfarande svullen och alldeles full.. så man känner sig inte hungrig även om magen på något sätt försöker säga att den faktiskt är det på frukost.. ;)

haha, konstigt det där.

Hejhopp alla glada!

Kommentarer
Postat av: Ingunn

Åååh, så snygg han ser ut Lin! Håper jeg får sett han live i løpet av året:-)

2008-04-13 @ 11:01:23
URL: http://www.ehfi.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0