Mopsrus på ledig dag!

Eftersom jag var ledig idag så styrde jag upp en liten grillträff. Det var jag, Malin, Jacqueline å Lotte som detog med Penny, Ringo, Hedda, Ettan, Simon, Renton, Allis och BernerZelda.

Det var perfekt mopsväder.. inte för varmt å lagom varmt för oss mamzar så vi inte frös. Vi gick i terräng och bergsklättrade tills vi kände att här vänder vi. Vi parkerade oss på ett mysigt ställe vid vattnet och satte upp engångsgrillen. På med korvarna... men det tog en liten stund innan de fick fjutt men när det väl var fjutt då blev några korvar svarta ;) Å det började även brinna i barren på marken så jag kutar ner med wellpappkartongen och försöker fylla med vatten samtidigt som Malin skriker skyyyyynda.. å jag håller på å garva på mig för wellpappen bara vek sig ;) Men det hann inte bli skogsbrand som tur var :)

Lite bilder blev det iaf.. här kommer de!
hedda                               
 
allis å renton
 
Simon
 
Zelda
 
Penny

Allihopa
Zelda, Ringo, Hedda, Ettan, Simon, Penny, Allis & Renton
image171

Tack kompisar för en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Natalie, Maud, Kerstin o Birgitta

Vilka härliga bilder!
Jag o flickorna måste börja haka på till mopsrusen...så fort Biggan får sin spruta :)

2008-05-02 @ 08:50:54
URL: http://www.pugsarmys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0