Simon

har äntligen Malin bestämt att lillskiten ska heta.. Det florerade lite andra namn men personligen tyckte jag Simon var supersött. Ville inte ha nån drickbar mexican.. eftersom de ena namnet var Santos ;)
 
Har fått bilder på hans pappa som jag tycker är en riktig läckerbit!
image127

Och ååå vad jag längtar tills han kommer till oss!
Vi ska anmäla honom till mopspecialen som äger rum den 6:e juni i Medevi Brunn, det blir debuten så vi får se om det blitt nån ordning på gossen å alla hans huggtänder som han gärna använder.. haha!

På lördag ska jag på en studentskiva.. var ju 5 år sen sist och nu är det "Måddes" tur. Det är sandras lillesyrra Ronja som ska studenta... tro't eller ej? för mig är hon egentligen bara 14 fortfarande... men, hon e så söt så man måste ju gå å partaja lite med småttisarna..

Usch.. anledningen till att jag e uppe i ottan är för att Mattias ringde mig precis efter att han gått å sa att bilen stod på fredagsparkeringen vilket menas att den måte flyttas innan 08.00 eftersom det är skottningsdag där då.. Nu finns det ingen snö så nu är det bara "lappardagen" och sen blir det väl nån form av städdag.... skönt när de försvinner så man kan stå var man vill när man vill.. tror det är 31 maj ;)

nä, nu ska jag gå å krama penny i sängen.. för hon vill då inte gå upp än!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh, Simon ! Så gulligt !
Vi längtar verkligen efter att få se honom sen !

Kramizar

2008-04-04 @ 10:42:32
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Hanna

Gud vilken snygg pappa! Det ser bra ut för Simons framtid. Kram

2008-04-04 @ 14:13:21
Postat av: Malin

Japp, en liten Simon blir det. Åhhh vad vi längtar till tisdag.

// Malin

2008-04-05 @ 16:11:49
Postat av: Mattias

Sämsta namnförslaget nånsin. Skittöntigt. Byt det omedelbart inan det är för sent. Simon. Hahahaha. Ni kan ju inte mena allvar???

2008-04-05 @ 19:32:12
Postat av: Nettan

Smaken är som baken Mattias !
Simon passar verkligen in på den lilla snyggingen !

Nu har vi äntligen varit och tittat på dom små snyggingarna hemma hos Malin !
Åh, va vi längtar efter att Falcon kommer hem !
Så jag förstår hur ni känner efter Simon !

Kramizar

Kramiz

2008-04-05 @ 21:26:52
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Del & Ian

Welcome Home Simon & Malin & Linn
Good Luck to your wonderful future and new home in sweden.
Love Del & Ian & Angie & Reg
All at Jessygaff UK

2008-04-09 @ 11:06:11
URL: http://pugkiss.tripod.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0