krasslig, bättre, jobb..

Nu har jag först varit sjuk.. men gick till jobbet. stannade hemma dagen efter för att jobba idag och imorrn. Trist och må dåligt och hundarna får inte sin dagliga långa prommis. Men de överlever - tur att man har mopsar! :)

Det har verkligen inte hänt mycket nu... jag håller på å få en blomma kläckt i min klätterplanta.. helt sjukt att nu när sommaren är över så kommer det en.. den har inte blommat ut än så jag vet inte vad som kommer å komma. Ska ta kort och lägga in sen.

Meen en annan sak!
En kompis till mig har små perserbebbar sååå söta! Är ni intresserade av en liten långhårig trubbnos så hör av er till Carina som är Carros mamma som har kattungarna på nummer 070-2454261 eller till mailadressen [email protected]  de har givetvis stamtavla och är reggade i sverak och är 3 tjejer. 2 brunmaskade colorpoint och 1 svart!



det var allt för idag! Har nu precis kollat på röd drake - bra film med en av mina favoriter i, edward norton förstås!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0