regnregnregn

Nu har det öst ner i över 1½ dygn... är liiite trött på det och hundarna med.. Fast de gör inget för dem och gå ut i regnet.. mest jobbigt är det att torka tycker jag!

Penny är hungrig som få - så jag har ökat hennes mat eftersom hon blivit tyngre men inte tjockare! haha, och hon äter med god aptit. Lade tillochmed ner en folsyretablett i torra maten imorse för jag hade inget bra att stoppa den i för att få henne att äta den. Och när hon ätit upp hade även tabletten slunkit ner... det betyder att hon verkligen var hungrig!

Hon har blött lite i sängen nu 2 nätter så jag är lite orolig att hon kanske resorberat... Å det vore ju sååå tråkigt!! Hon är väldigt pigg (mer än vanligt faktiskt) på promenader och äter som sagt som en häst fast dricker inte mer än normalt, hon har ingen temp och inga flytningar så jag är inte så orolig för livmoderinflammation även om tankarna slagit mig. Var tvungen att ringa mig kompis Camilla idag om lite rådgivning. men hon tyckte jag skulle avvakta ifall hon blev sämre.. för hon sa att det kunde ju hända små blödningar och ev. har hon resorberat... Å visst är det supertråkigt men hellre det! Och då är det säkert nåt fel på pupparna.. Och puppar med fel vill vi inte ha ändå! :)

Jaja, jag är i en väldigt negativ fas i dräktigheten... tror hela tiden att det inte är något, förmodligen för att jag så gääärna vill... menmen, hon är lite tjockare om magen tycker jag faktiskt...menmen... nu är det drygt 1 vecka kvar innan jag får veta!

ståå ut ;)

 en bild från förra dräktigheten! Hon är på dygn 58 eller liknande här... Lilla tjockis!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det kommer gå bra med Penny´s dräktighet, ta det ara lugnt så hoppas vi på en massa bebisar!

Fint jobb du gjort med både din egen och Vile & Melker´s sida! Kanske kan få anlita dig =) Sugen på en ny sida =)

2008-08-05 @ 19:55:56
URL: http://www.lorddannys.com
Postat av: Nancy

Designen gick till nummer 14.

Tack för din kommentar :)

ta en titt förbi igen, det kommer fler.

2008-08-05 @ 20:27:50
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0