tydligen..

så var inte spindeln så farlig... men vi alla gick lite på helspänn när vi skulle in i hundduschrummet idag.. *gulp*

Idag är jag så heeemskt trött.. efter att haft semester i 3 veckor så ska jag nu upp och jobba varje dag... Jag kan inte sova i rimlig tid på kvällarna och det har inte gått 1 dag när jag somnat innan 2... men idag ska jag nog lyckas... är snortrött nu iaf. Hundarna mår bra. Vi har varit på 2 lite längre prommisar idag och Ringo bara ääälskar att gå ut å gå. När han var yngre gick han precis vid mina ben men nu blomstrar han ut och kutar som bara den! :)

Det bästa han vet är att få ett -varsågod! när vi stått å väntat på grön gubbe vid övergångsstället.. Då springer han hela 8 meter (flexit) i världens fart... och är suuuperglad!!

Ringo har även fått dusch idag.. det var ett tag sen *visslar* Och Anna på jobbet sa igår - Men fyyy.... Ringo luktar hund! Så imorse var han tvungen att få bli ren och fin :):)

Nänu måste jag ta hand om min hungriga hund i köket... hon står/sitter och gråter under diskbänken.... Chefen rekommenderade att jag skulle ge henne keso!! för lite mättnadskänsla... nu har jag inte det så hon får nöja sig med ingenting... haha! stackars penny ;)



mmmmmm!! paprika.. :) ringo älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0