torsdag

Valparna mår så bra och alla har hört av sig från sina nya hem och är riktiga små underverk vilket är sååå kul!!
Igår tog jag lite kort som jag skulle ha som julkort. Hade tänkt att ha Ringo och Eva som modeller.. lättare sagt än gjort kan man säga ;)





Ute är det blask och slask och det här leriga är ingen höjdare... så man håller sig lite mer ordnade vägar så man slipper vi dyngsur om fossingarna..

På söndag är det Stora Sthlm. Ska bli sååå spännande att ställa Simon för första gången Officiellt. Spännande men kul!
Så får vi ju träffa massa kompisar. Annica och Willgot kommer bl.a plus massa andra!!

hoppas vi syns alla vänner!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Klart vi syns !

Vi gör så gott vi kan !



kram

2008-12-04 @ 16:21:06
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Stina

hehe underbara bilder!!

2008-12-05 @ 14:19:20
URL: http://www.counting-crows.se
Postat av: uffe

haha! kan tänka mejatt det är svårt att få dom att "modella"!

Jättefina bilder rakt igenom! har kollat runt nu och mitt hjärta skriker lite extra efter Oddie! Vill ju ha honomkänner jag nu! Men men...man kan ju alltid önska;)

2008-12-05 @ 16:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0