Alla Hjärtans Dag

Är det idag.. Tyvärr har jag ingen å fira med idag för M ska ha tenta...åååå så hemskt! Ibland e jag glad att jag inte pluggar samtidigt som jag tycker det kan vara kul..Fast då ska det varar nåt jag verkligen tycker är roligt!

Jag skulle ju som vanligt gå på agilityträningen meeeeeeen, eftersom Hulken (min fiiina stooora gröna bil ;) ) är på verkstaden för han gick inte igenom besiktningen *suck* så är jag liksom fast hemma :(
Menmen, inte behövdes det träning haha! jag ska ju bara tävla på söndag ;)

Jag har köpt ytterligare ett flexikoppel. Ett till Penny också. För på senaste tiden har jag gått med Ringo i flexi på de ställen där jag inte kan släppa dem. Och Penny har haft vanligt koppel.. Så nu köpte jag ett till för man blev lite lat å behöva vänta på att penny ska lukta överallt.. Med Ringo kan jag ju bara fortsätta..

Däremot är det lättare sagt än gjort å gå med flexi med två hundar... hehe, De smala snörena slingrar sig som lakritstrådar å de gäller å byta hand väldigt ofta med tanke på att hundarna svänger rätt mycket fram å tillbaka, så nuu har Penny vanligt koppel igen. Hon bryr sig inte för hon kutar inte lika mycket som Ringo som älskar sitt flexi. Men för de mesta är de lösa så det går ju bra ändå :D

Nu vill jag ha sommar igen!! Så jag lägger in lite sommarbilder! :D


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag är oxå utan pojken idag:o

hoppas du har en bra dag endå!

2008-02-14 @ 10:24:01
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: S A R A

ha en bra alla

2008-02-14 @ 10:29:02
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Malin

Ha en bra alla hjärtansdag, trots att du är utan Mattias. Snart hör jag av mig å säger att det är dags, att Heddas valpar nu är på G.

// Kram Malin

2008-02-14 @ 10:42:05
Postat av: Tiger,Carro & Rich

Heeej.. så det är dax för tävling igen?? Var? och när? Tråkigt att inte ha pöjken hemma...men han kommer väl hem någon gång... :) kram påre

2008-02-14 @ 17:11:48
URL: http://www.freewebs.com/dandylions-lancelot
Postat av: Nettan

Förstår precis vad du menar med 2 felxikoppel.
Det blir ett himla snurrande.
Här hemma har jag satt ihop 2 koppel så det blir 1 när jag är ute med killarna.
Och när jag tycker att dom ska få springa av sig kör jag med en 10 meters lina som dom är kopplade till bägge 2. Funkar jättebra !

Lycka till på tävlingen

2008-02-15 @ 00:41:47
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hi hi jag har nog inte vart här på din enena blogg, endast doggarnas ;)

Ville bara säga att kortet med Ringo? på stenen vid vattnet är underbart fin...Årets bästa jag sett, tror jag ;) kramelikramen på dig Linn och gosa på mopsisarna från oss..Gabbi and the dog's

2008-02-20 @ 18:36:59
URL: http://www.nogg.se/gosmops

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0