dijonkyckling, wok, bilkrash...

Idag skulle jag göra ett smarrigt recept på dijonkyckling som jag fått av memphis matte på maffian...
Så jag ringde å terrade Malin på ingredienserna när jag var på affären och kommer hem å till min stora förvåning är maten redan gå G :D En superöverraskning då det känns som jag aaaaaalltid handlar vilket jag tycker e så tråkigt när jag e på väg hem från jobbet. Så det blev Wok idag istället.. jäätttegott!
Får bli kycklingen nån annan dag ;) Nu har jag allt till de iaf

Igår så körde en bil på Lisa på väg till jobbet... Kalabalik uppstod när min andra jobbarkompis Anna hade sin dotter i bilen.. Så snabbt som attan körde jag Anna till olycksplatsen där inga blev skadade som tur va!!!!
Lisa fick sig en rejäl knak i nacken tyvärr som inte verkar vara nån wiplash.. :(

Idag fick jag veta att de till slut blev släppta därifrån när köerna hade nått ända till järva krog... *hehe*
detta var precis i tunneln vid årsta så det var en bit ;)

Vi skulle ju ringtränat idag men det blidde inte så såklart... haha! får se om det blir nästa vecka... För när Lisa kan, kan inte jag å tvärtom ;)

Pennys svullna tår har inte gått ned.... :( Börjar tycka det är lite störande.... men ringer vetten i slutet på veckan ifall de ser likadant ut.. Hon har inte ont eller så... å det är ju inga blåsor eller sår utan bara två svullnader som ett getingstick vilket det knappast lär vara...

Jaja, det är vad som hänt här i kojan i veckan!

Här är en bild på ringo och hans käresta Gotti från förra året nångång :) söööta va??
image68

Kommentarer
Postat av: Nettan

Se till att Lisa har allt dokumenterat angående krocken. Knaket i nacken behöver inte visas nu.
Min skada tog ca 1/2 - 1 år innan den verkligen visade sig. Bara ett litet tips !

2008-02-28 @ 08:19:36
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Malin

Visst är det roligt när killarna kan överraska en med att ha maten klar?!! De slår en med häpnad ibland hehe.

Oj vad läskigt med bilkraschen. Förstår att Anna blev jätterädd.

Säger som Nettan. Se till att Lisa får olyckan dokumenterad. Man vet ju aldrig. Är oturen framme så kan värken komma smygande, och då vill man gärna få rätt hjälp och ersättning. Jag har själv aldrig råkat ut för något (peppar, peppar, ta i trä)men jag vet en massa som har gjort det, och de får slåss i evigheter mot alla myndigheter, vilket är både trist och krävande.

Världens sötaste bild på Ringo och Gottilini

// Kram Malin

2008-02-28 @ 11:03:34
Postat av: Nettan

Grattis kan man väl säga också.
Jag har både sett och hört om Malin och dina planer !

Kramizar

2008-02-28 @ 16:50:15
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0