Snöbus

har vi varit på idag. Vi var på mopsrus och gick runt flatensjön.. Det började med en jättefin dag men sen kom det snö och sen lite mer snö och sen blev det liksom tö.... Så kameran var framme liiite men blev så blöt så den fick hoppa ner i väskan rätt kvickt... Några bilder blev det på mina juveler ändå :D Ringo är så snygg i snöljuset så han fick vara med på ett gäng bilder:


image9
image10
image11
Men även Penny fick vara med på en.... ;)
image11

Vi hade mysigt och var ute i drygt 2 timmar så nu har mopsarna tagit sovläge och snosar i soffan på husse.. ;)
Donald var med idag och det var kul å se.. Han växer så det knakar och har växt om sin lilla mamma för lääängesen ;) haha! Inte på bredden än iförsig.. ;)

Igår var jag hos Sandra.. Vi åt en gooood kyckling/feta/avokadosallad med kinnoa.. eller va det nu heter.. Vällans god var den och sen såg vi Marie Antoinette... Den var rätt bra men lite seg faktiskt... Hände inte så mycket...

Nu har jag bantat Penny.. Hon har faktiskt gått ner 4 hg.. kanske mer tom på en vecka... :) Känns bra för hennes skendräktighet kändes som riktiga valpar ett tag.. när jag drog ner på maten å hon gick upp i vikt.. Men har jag tillfälligt bytt mat för det gick inte å banta henne med orijen. Men så snart jag fått ner henne till bra vikt så ska jag byta tillbaka för vi är sååå nöjda ;)

Nä nu ska jag slappa tillsammans med smågrisarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0