Sömntutor

Tur att man har två mopsar som är sömntutor... ;) För idag blev våran dag helt uppochner.
Vi gick ut sista promenaden mellan 02.30-03.00 inatt å sen ställde jag klockan för jag ville upp vid 10 och M skulle kolla på fotboll som började kl. 1 norr om stan så¨vi skulle ändå upp i hyfsad tid.. Jojo, tjena... Klockan ringer å jag ska snooza i en halvtimme hade jag tänkt... Det slutar med att jag snoozar medan jag sover ända till halv 2!!!! Hundarna sover som stockar å jag går upp å duschar å sen frågar jag om det är någon som vill med ut... Ringo är som vanligt På men Penny får jag som vanligt sätta på halsbandet i sängen å liksom locka me... hehe...

Sen rullar dagen på och vi bestämmer oss för att gå på bio för att ha gjort nåt med denna dag. Vi såg Juno, en gullig film faktiskt.. gillade den rätt mycket. Innan åt vi i Heron City. M åt grillspett å jag åt på grekiska grillen... mmm.. kyckling med tzatziki... :)

Sen hem till Melodifestivalen.. missade början men mina 2 favvosar kom till globen iaf.. :) Även om E-typen å Pudlarna också var bra tror jag de klarar sig genom andra chansen.. Vore kul å se dem i globen senare i vår :D:D

Nu ska jag fortsätta kolla på Grabben i Graven Brevid!

Hejhopp
image14


Kommentarer
Postat av: wildens flock

vi är iaf glada att du är en sömntuta...för det är vi, mams och lillwille med.vi andra har fått lära oss å bli det, men lillwille var det från början...

2008-02-09 @ 23:40:29
Postat av: Carro

Skööönt att det inte bara är jag och hundarna som är sömntutor! :) Ser fram emot vår bio-date nästa vecka! :D Smarrigt värre med lite grekiskt i Kista, mmmmm!

Kramelikram

2008-02-11 @ 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0