Färsk bloggare

Nu har jag också börjat med detta bloggande. Det som är mest irriterande är att jag precis har skrivit ett långt inlägg som försvann när jag skulle publicera... *suck*

Men jag skriver lite kort om att jag och mopsarna varit med om en filminspelning. Det är en lansering inför postens nya frimärkskollektion. Jag får snart hem dvd-skivan och ska kolla ordenligt.. Det som är mest jobbigt är att jag själv är med i en intervju... Hoppas att inte så många ser den... haha!

På måndag börjar jag och penny en rallylydnadskurs. Ska bli sååå roligt och jag ser verkligen framemot det. Hoppas verkligen det är något för oss (egentligen tvivlar jag inte) så vi kan träna järnet och sen åka på tävling!

Imorrn ska vi till en kompis och ta lite proffskort på vovvsarna.. Carro med Ville & Melker ska också med. Lovar att visa bilderna senare. Förhoppningsvis kommer de bli döööösnygga!

Nä nu ska jag sluta skriva.
en liten bild på mysringo
image2

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tjenare på dig !
Har du också hittat hit.
Jag har en egen blogg som du ser och en till killarna : http://hampusovalle.blogg.se

Jag lägger upp dig som en blogglänk om du inte har nått emot det.

Kramizar

2008-01-22 @ 23:23:43
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Malin

Kul att du har börjat blogga. Den måste vi kolla varje dag, så att vi inte missar något spännande. Hoppas att vi ses den 28/1.

// Kram Malin med vovvar

2008-01-22 @ 23:57:38
Postat av: Ingunn

Hei hei Linn & mopser,

Så kult at du også har begynt å blogge da! Veldig trivelig å lese om hverdagen til dere på Peringo's:-) Vi skal stikke innom oftere nå som vi vet dere blogger;-)
Klem fra Ingunn&co

2008-01-31 @ 23:54:05
URL: http://www.ehfi.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0