jaha...

då var man ensam igen... Mattias har åkt på hockey för tredje gången den här veckan...  Men innan han åkte hann vi åtminstone städa.. Så jag är iaf ensam i ett städat hem vilket känns bra! :D
Tänkte laga nån form av mat idag... Kanske blir det fläskkotletter i mumsig gräddsås med ris som jag fått lära mig av Gerd, Mattias mamma, det är supersmarrigt... mmmm..

Imorrn ska jag ju träffa CarroBarro och kanske kommer hela vardagen förändras. E lite pirrig faktiskt..

Idag var det utställning i Sollentuna rackethall. Fick precis mess av Malin att lilla Ettan (strandsmedjans vendetta) blev 3:dje bästa tik av 5 :D Bra jobbat!!! Var säkert dötuff konkurrens.

Igår var vi hos Sandra och Rosen kom dit också. Det är Sandras mamma och med sig hade hon Joplin. Det är deras hund. En charmig tjej som är en blandning av Welsh och jack russel.. Hon har en lite konstig relation till Ringo... haha!  Hon gillar att rida på honom så fort han busar eller springer.. Då hoppar hon på honom och ser oerhört nöjd ut.. Dock ser inte ringo sådär superförtjust ut.. Men han kommer inte loss för hon tar ett järngrepp med de korta benen runt hans höfter... Självklart får inte Joplin göra såhär men jag kan inte sluta garva för det ser så dumt ut och Ringo ser så förvånad ut för det hör inte till vardagen för honom å bli riden av en snygg tjej..
image6
Den bilden är tagen i somras när jag var hundvakt åt Joplin och hade kameran i högsta hugg och hann få med det på bild... haha!
Nä.. nu ska jag göra tråkigheter som att betala alla räkningar... bläää!
hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha vilken stil. Kan tänka mig att Ringo blir förvånad. Det är liksom fel på något sätt hehe.

Ja konkurrensen var ju inte direkt lätt. Det var en Zodiakentik som vann. 2:a kom en tik från BeamZtar. 3:a kom Ettan. 4:a kom en kullsyster till Zodiakentiken och 5:a kom en liten svart tik, som jag inte vet vart den kommer ifrån.

// Kram på dig och hoppas att du får en trevlig helg,Malin

2008-01-26 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0