hemma igen

Nu är vi hemma igen! Och hämtade upp Ringo i Småland och lämnade Penny ett par dagar till för hon har inte riktigt löpt klart än.. Men hon trivs så jättebra därnere så det är bara bra!
 
Haft en underbar vecka i Skåne, inte ett moln på en vecka. Passar kanske inte för mopsar men jag har njutit i massor! Har varit på loppis flera gånger och på 1 auktion i Brantevik.

Hittade den här på en loppis i Simrishamn för en femma.. Tycker jag den var värd ;)

I fredags var vi i Köpenhamn, Jag, Mattias, Min brorsa Dan och Ullis. Var suuuperhärligt. Varmt men jättekul!!
Jag fick agera chaufför eftersom jag inte gillar öl. Så de andra 3 drack massa öl och det är ju lite annorlunda att gå in på en tobaksaffär och köpa en öl billigare än en cola.. hehe

En dag var vi vid hundbadet nära Simrishamn. Penny hade precis doppat sig vid hamnen vid centrum så hon var inte så sugen men däremot Olle ville doppa fötterna i det iiiskalla havsvattnet






Penny är trött efter en dags fullt ös. Här ligger hon och sover i "mormors" knä

Förra veckan den 21:a och 22:a parade vi Penny och Uffe. Och nu håller vi tummarna för att det frodas små puppisar i hennes mage. Hon är väldigt trött och väldigt skällig och vaktig (mot saker hon tror sig se och ljud hon hör i buskar och liknande) samma som förra gången.. men, vi får se. Mycket kan hända! Håll tummarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0