2 dagar har gått 2 to go

på den här veckan.... känns rätt bra att bara jobba 4 dagar..! :) sen vara ledig 3! imorrn ska jag träffa Uffe och ska försöka på till ett kort på honom och Penny som jag kan lägga ut på valpsidan! har ätit tacos idag i min ensamhet... börjar bli lite tråkigt å vara ensam hemma nu faktiskt... :( jag saknar min älskling massor! fast vi syns ju på torsdag, ska bli härligt!

Jag köpte en ny bädd till mopsarna i sovrummet. jag har en gammal brun i plysch som bara blir platt och ser ut som smutstvätt typ.. men nu har jag köpt en lila galonsäng och lagt i en lila superfäll i. Den gillar Penny och hon ligger där nu istället för med mig å Ringo i vardagsrummet.. tokstollan!

Igårkväll skulle Ringo hoppa upp i sängen och jag gjorde nåt med handen så jag råkade smälla till honom på/vid ögat precis i upphoppet så han kastar sig ner i luften.... han fick ont å kisade lite å jag flög upp.. tände lampor och tog fram min lilla lampa som funkar perfekt och lysa i ögon.. Han hade inget sår och kisade inte mer.. men däremot var han livrädd för sängenn för han var väldigt säker på att det var sängen som varit dum.. haha! så han låg på mattan i hallen och kollade lite förskräckt in i sovrummet... men jag hämtade honom och la honom brevid mig och kramade honom tills han insåg att det inte var så farligt.. så nu e allt som vanligt igen! hahaha... knäppa vovvar man har va? ;)


dagens bild är på simon från mopsspecialen.. Han är såå söt så!

Kommentarer
Postat av: CarroBarroPingPong

Meeeeh, Linn då du kan ju inte hålla på och slå dina hundar på det där sättet. ;) Haha... Tur att det gick bra i alla fall!! :)



Jag åt också tacos igår, suuupergott! Mums, mums!

2008-06-18 @ 08:58:20
URL: http://www.nogg.se/mopsar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0