Avesta och england...

jag åkte idag till avesta ändå... dyyyrt men va fasen. jag är en sån som grämer mig om jag är anmäld och sen inte ställer.. det gick bra så jag e jättenöjd :)

jag stannade på hemvägen i bålsta för å pussa på mina brorssöner olle å linus! det var värt alltihopa :) Sötare ungar finns nog inte... Olle var såå trött för han hade inte sovit middag.. så han satt å åt corn-flakes och tappade huvudet för att han somnade.. så vaknade han till å stoppade handen i skålen och somnade och vaknade och stoppade i munnen.. till slut la han huvudet på bordet och soooooov ...zzzzzz... dan filmade allt så jag ska be om filmen.. hahah! jag satt å asgarvade och olle reagerade inte ens... haha . sötnos!

tänkte lägga in lite bilder från england. när vi var där och kollade på simon.

manschester
   

de två andra halvbrorsorna till simon som vi inte valde...


Å sen han vi valde :) Sajmon the prince!!


Eftersom jag glömde mitt pass på hotellet så hade jag extradag i england.. Och åkte till London där flyget hem gick dagen efter... så här är några bilder från London (checka in skylten på bild2.. beer & burger hihi):
   

3 klassiker
  

ääääntligen på väg hem!


hejdå!


Kommentarer
Postat av: Michis

Gud vad lika simon och hans bröder är. Sötnosar!!!

2008-06-15 @ 23:31:47
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Carro

Kul att äntligen få se lite pics från Englandet ;) Det var på tiden tycker jag! Tack för en trevlig heldag i lördags, det får vi göra om. Även fast vi inte gör så mkt mer än och pratar så har man alltid skoj med dig ;)



Kram!!

2008-06-16 @ 08:41:12
URL: http://www.nogg.se/mopsar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0