Dolly och Madde

Var på Dolly Parton igår och jag bara älskar henne. 62 år, kort som en 12-åring, brösten som 2 fotbollar, alla delar i ansiktet opererad. Men ändå så underbart jordnära och rolig och helt helt underbar!

Hon drog självklart alla klassiker och bjöd på en verkligen underhållande show med mycket prat mellan låtarna i värsta country-dialekten och Island in the stream, 9to5, I will always love you var en supertrio. Sen att hon även körde min absoluta favvo Joline skadar inte heller :)


och sen klädbyte och paus....


I pausen såg vi att Sessan Madde stod i samma rum som oss... vi hade tillgång ett litet vip-rum där de serverades delicatobitar och loka..

ser ni henne??

allt detta taget med en mobilkamera.. därav den mindre bra kvaliteten....

Vovvarna var hos Lotte och Patrik med Allis och Zelda ute i Grödinge och hade haft det sååå mysigt... De hade lekt och stojjat hela dagen så inte ens Ringo har gått upp med mig än ;)

hejhopp på er! Nu ska jag åka å hämta staff-dyrka som jag ska passa till imorgon och även ställa i avesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0