man hinner

inte med så mycket när man jobbar hela dagar... tiden bara rusar iväg och idag skulle Emma kommit hit så vi skulle kolla på de sista på hennes hemsida innan den läggs upp på de "world wide web" Emma är nybliven hundfotograf och egenföretagare... Lägger upp hennes hemsideadress såfort den är fäärdig.. blir nog bra till slut, men mycket pyssel är det.
Men jag tycker det är roligt och bättre och bättre blir det hela tiden också...

Igår var jag och ringtränade med Uffe och Penny med Puggensgänget. Väldigt nyttigt som vanligt men Uffe är nån form av undermops men!! vi måste träna på att bli mer stååå-redo :) Han kan men inte på en gång som jag vill... men det löser sig nog.. Och tillslut blev det en bild på Uffe&Penny som jag ville. :)

Träffade Simon igår, det var ju ett tag sen nu.. Han växer och växer så snart ser man inte skillnad på honom och de svarta tikarna.. ska bli sååååå spännande att ställa honom i augusti!
Jag är såå glad och stolt över lillkillen som numera ska visas av Malins dotter, tror de kommer träna massor så de blir samspelta och riktigt duktiga.. men de har ju ett bra tag på sig att träna inför de stora danserna!

Idag skulle jag åka till mamma för att lämna tillbaka deras OK-kort som jag fick låna till och från Småland... Jag och mamma gick en prommis, käkade lite och solade lite på framsidan, jag fick med mig lite ägg och morötter och lite blommor som de inte kunde ha hemma eftersom mamma nu åker till Skåne i 4-5 veckor.. Pappa är redan där och har byggt en altan. Men vad vi kom på att vi glömde när jag var hemma var att ge mamma OK-kortet!! såååå störande, så nu måste jag åka dit ikväll och lämna det eftersom hon åker imorrn direkt efter jobbet. *suck oh stön* men det man inte har i pallet har man i benen. haha!

Dagens bild blir på Puggens Melker alias Melker/Melle. Tycker han blev sååå snygg på den här bilden att jag bara måste ha med den. Den är tagen igår av Melkers husse Oscar Beijer, jag har bara lånat bilden men jag hoppas det e okej ;);)

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart det är okej att du visar upp får lille Melle! :) Jättegulligt av dig att ha honom på din blogg ju. ;)



Hoppas du får en toppenhelg!! Vi hörs säkert av och på torsdag så ses vi!! Tjohoo



Kraam

2008-06-27 @ 15:43:26
URL: http://www.nogg.se/mopsar
Postat av: Carro

...Vår lille Melle skulle det såklart stå, inte får, haha.



Lycka till med alla sidor du jobbar med förresten! ;)

2008-06-27 @ 15:44:26
URL: http://www.nogg.se/mopsar
Postat av: m

Ingen altan. Soldäck. Grande skillnad.

2008-06-29 @ 14:22:06
Postat av: linn

ååå din lilla BW... ;)

2008-06-29 @ 18:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0