Norrköping.

Jag och Malin åkte tidigt i lördagsmorse för att ställa i Norrköping. Vi sov över på ett supermysigt vandrarhem som jag verkligen kan rekommendera. Turistgården heter det. Ligger väldigt centralt men inte mitt i stan.. Hur som helst.
På lördagen gick det över förväntan. Trots en kokhet dag och mopsarna var supervarma eftersom det inte fanns skugga nånstans...
Penny går i öppen klass, de var 6 stycken och Penny placerar sig tvåa efter supersöta Puggens Just Jessica. Får ck och går vidare till Bästa tik där hon blir Bästa Tik-4. Det var sååååå roligt :):):)
Tack sååå mycket till domaren Rui Oliviera!
image197
Ettan blev 2a i sin klass och Melker också tvåa med ck och slutade som BH-R. Stort Grattis!!

Söndagen var en sämre dag... Det var varmare och jag värmde inte upp Penny... Och eftersom hon är hysteriskt glad när hon kommer ut ur buren så går hon sååå  mycket sämre.. Så hon fick en tvåa. Domaren sa att enda anledningen var vevande fronten.. menmen.. jag är så nöjd över helgen ändå!!! :)
Tack alla för trevligt sällskap, speciellt Malin :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Snälla, titta in på min blogg. En snabbis! Ha en riktigt skön Söndag! XD

2008-06-01 @ 16:11:15
URL: http://runnergirl.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis till BTKL-placeringen och tack själv för ett trevligt sällskap....även om jag trodde att jag skulle dö flera gånger i bilen haha. Länge sedan som jag skrattade så mycket Den olidliga hettan hade man ju dock kunnat vara utan. Nya tag nästa helg ;)))

// Kram Kram Malin

2008-06-02 @ 12:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0