nu har det varit midsommarafton

och den har jag tillbringat i småland där jag fortfarande befinner mig. Kom ner i torsdagskväll/natt och åker hem igen imorgon - söndag.

det var trevligt igår.. vi åt god sillunch x 2 och sen var det lekar och tipspromenad - inomhus för ute var det spöregn blandat med sol sen kom spöregnet igen...

Livet går upp och ner precis som det ska uppenbarligen..och snart blir det nog uppåt får jag hoppas när Penny börjar löpa och det förhoppningsvis blir några små kavringspuppar sen! :) Och jag har snart semester.. bara 4 veckor kvar!! Och Mattias kommer hem snart igen från Småland!! tjihooo och innan dess är det världsutställningen där vi bla. ska träffa Simons uppfödare igen. Ska bli jättetrevligt!!!

Har ju tränat lite med Uffe eftersom jag ska ställa honom där... Vi får se hur det går.. när han vill så står och går han som en kung. Men, rätt som det är så är jag för otydlig och eftersom vi inte har tränat så mycket så blir det mycket svårare.. men 1 gång till med proffshjäp har vi.. Så vi får hoppas vi inte skämmer ut oss allt för mycket ;);) För snygg är han, det är inget och snacka om!!

jaja.. nog med babbel... en bild på Babsan från förra årets pride-parad! Den blir man glad av!! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag trodde det var du som satt på flaket, men tänk så fel man kan ha. ;)

2008-06-24 @ 09:56:59
URL: http://www.nogg.se/mopsar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0