ringträning

idag har jag varit på ringträning med Puggens-gänget! Det var bara jag med 3 mopsar. Penny, Ringo och Uffe och sen så var det Gollum. Så det blev lite privatträning..Väldigt bra och nyttigt :) Tack såå mycket! jag och uffe behöver träna massor.... *hehe*
Jag glömde självklart kameran så det blev ingen ny bild på Puffen och Penny.. Men nästa vecka ska jag försöka komma ihåg :)

Sen åkte jag hem till Paula och käka lite tårta, eftersom hon fyllde år.. Och kom precis hem nu för att se Sverige förlora... lite tråkigt när det inte går bra.. menmen


tränade lite med Ringo idag.. mest på kul för han gillar verkligen att ställa upp sig å få köttbulle :) Men den här bilden är från tidigare i vår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0