Dans idag!

Det var roligt igen :) Det började väldigt stressigt å jobbigt... Gick en prommis innan jag åkte å ingen ville såklart bajsa så jag åkte å tänkte att jag kan gå en sväng när jag väl är där. Så jag gick in i den tråååååånga hallen och satte upp buren å in med hundar!! pjuupjuupjuuuuuuuu. Ringo var tydligen juniortik enligt programmet så de skulle fixas och sen kunde jag slappna av lite.. Och efter en stund tänkte jag gå med hundarna. Jo, tjena.. 2 hundar före sen skulle Allis in.. ;)

Det gick jättebra! Allis har verkligen gjort sin läxa och slutade som BIR-valp(baby)
image111image112


Sen skulle Nacho och Donald in.. Nacho vinner men båda får HP och Nacho blir därmed BIR-valp han med ;)
image113
image114

Sen var det dags för de vuxna grabbarna. Ut först var Renton...
image115

Sen Valle som vinner juniorklassen. Båda fick HP
image116

De stora grabbarna. Baltazar som inte tyckte det var sååå roligt..
image117
image118

Sen Ringo
image119

Sen Vinnaren Hampus. Hade tyvärr ingen bättre bild... Alla fick hp iaf ;)
image120

Sen juniortikarna.. Ettan och en gul tik från Pugsies som idag drar längsta strået..
image121

Å så är det vuxentikarna där Penny vinner över Siri :)
image122
image123

Så dagen slutade:

BIR-valp(baby) - Allis (Agda)
BIR-valp Nacho (Felixtras Ville de Lille)
2 bästa hanvalp - Peringos Let It Be Dunder Donald

BIR- Pugsies Nadja Renaissans
BT-2 Bondarv's Penny-Lane
BT-3 Strandsmedjans Vendetta (ettan)
BT-4 Robic's Future Delight (Siri)

BIM - Strandsmedjans Valentino (valle)
BH-2 Strandsmedjans Hampus
BH-3 Jalindas Hugo
BH-4 Casa De Tuttan Remton
BH-4 Aenenas Ikaros

Så en bild på sötisarna Allis å Ringo
image124

Nacho blev BIG-1 så vi väntar på resultat från BIS-finalen... :)

Detta var alltså en inoff tävling ;) Så att det inte tros nåt annat! :D:D

Tack för idag alla kompisar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja tack för idag säger vi också! Men idag blev det bara stressigt och fel för min del hahaha. Jag lyckas då alltid ställa till det för mig. Ja ja vi spottar i nävarna och kommer igen.

// Kram Malin

2008-03-29 @ 16:15:14
Postat av: Nettan

Ja, det blev lite stressigt där med hundar ut och in, och in tillsammans.
Tack Malin för hjälpen med Valle !

Förstår inte att jag alltid har häcken mot alla som tar kort ! Ha, ha ! Den fyller ju ut hela bilden. Ha, ha !

Kramiz och tack för idag på er allihopa !

2008-03-29 @ 19:08:53
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0