Nu e vi reeedo

för dansen imorrn! Ringo är nybadad... blev bara han idag orkade inte ha två blöta hundar hemma haha!
Pennys öron tejpade..Är ute i sista sekunden som vanligt menmen.. kanske håller sig i en minut eller två ;)

Klorna klippta å öron å nosveck rensade :)
Så nu är vi fit for fight med andra ord...

Ska ha partaj här hos oss imorrn.. Eller förfest hemma å sen ska vi uut! Nu äntligen har vi öl till våran draughtmaster så vi kan bjussa på lite fatöl å även Baileys ska jag bjucka på för de som vill ha.... *mmmmmums*

Hundarna får åka hem till min mamma.. Pappa är på golfresa i Skaaauuune så mamma är ensam hemma så då passar det ju bra med två galna mopsar som sällskap!

var tvungen å lägga in en bild på de tre musketörerna alldeles nyfödda.. visst är de helt ljuvliga!!?? Jag är så extremt valpsjuk... Vill nog helst ha hela tiden :)
image74

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag vet vad du menar. Ha, ha !
Med valpar alltså.
Åh, skulle vilja ha hur många som helst !

2008-03-11 @ 08:44:41
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0