visning eller?

Idag har vi gått runt flatensjön med Anna med Ebba å FrallaHåkan, Lilleman fick stanna hemma, Katarinah med trubbel å elliot och Jacqueline med Renton. Jag är så stolt över min lilla BingoBoll för han ville inte döda Trubbel en enda gång.. han skulle bara grra till lite när vi grillade å trubbel var för på i Pennys rumpa. ;)

Efter jobbet skulle jag mattias å mamma åka och titta på ett litet hus vid tungelsta.. Jag hade skrivit ut vägbeskrivning och off we go. Till en början verkade de hela väldigt lätt men efter att ha åkt en bit å sen in på en väg där det var tjälproblem i marken å bilen nästan pajjade för hålen var cirka 2 dm djupa och vi tillslut insåg efter 1 timmes körning (det skulle vara 2,5 mil) så gav vi upp å åkte hem... så det blev inget med huset.. men vi insåg att det låg alldeles för off ändå..
undra om det kom nån överhuvudtaget för det huset var inte lätt-hittat... hahah

jaja... jag ska kolla vidare för jag vill verkligen ha en tomt och kunna grilla och låta mopsarna springa fritt och kunna ha öppen dörr och åååååå... e så trött på att bo i lägenhet 2 trappor upp ..

Kommentarer
Postat av: Mattias

Men jag vill ju bo närmare stan...

2008-05-08 @ 22:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0