nu är en del av helgen

avklarad.. har varit ute å svängt med kompisar + har ätit smarrig middag i sjöstaden med mattias och kristofer. Och så har jag tillbringat en stund i porten eftersom jag inte tog nycklar med mig och mattias åkte hem till kristofer för att se matchen... meeeen min gulligagulliga kille kom hem och så tog han bilen tillbaka!! världens sötaste :)

Nu börjar jag bli lite hungrig igen... åt ju lunch/middag vid 3-snåret... ska se om jag hittar på nåt.

Imorrn ska jag träffa cilla, carro med tiger, sandra och camilla hemma hos cilla. Vi ska baaara prata massa skit och kanske kolla på fåren.. jag hoppas de har lamm som man kan kika på :)

sätter in en bild på söta camilla från igår. ska ju träffa henne imorrn igen! jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0