män som hatar kvinnor

har nu läst ut första delen ur trilogin. Kan väl bara sammanfatta den som "skitbra". Ska ikväll börja med bok nr2 och i veckan se filmen hade jag tänkt. Hoppas verkligen att filmen lever upp till boken. Brukar ju inte vara så men vi får se ;)



har precis kommit hem från söder. jag, mattias och pappa var och käkade på pappas kompis grekrestaurang. Åt bifteki med varma grönsaker och tzatziki förstås. jättesmarrigt!

annars har jag inte gjort nåt speciellt mer än att ha läst... har läst 1/3 av boken så mycket mer än så hinner man inte, tiden bara ruuusar iväg då. Självklart har jag varit ute med hundarna också.

imorrn är det måndag och jag är faktiskt ledig.. det blev en ändring i schemat för anna ville vara ledig en dag och lisa en annan så då fick jag också en ledig dag och jobba mer på torsdag :) skönt!!

hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du får en toppenskön dag i vårsolen idag!!!

Kram Katarina med flock

2009-04-06 @ 12:01:01
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Stina

Hej!

Jag har också läst första boken, och sen såg jag filmen. Filmen var jättebra, spännande o så, men jag tycker synd om dem som INTE läst boken å sen ser bara filmen! De missar en hel del.

Blir intressant å höra om du tycker likadant! :)

2009-04-07 @ 14:09:27
URL: http://www.counting-crows.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0