Flaten..?

Idag tänkte jag att jag skulle åka ner till flaten och gå. Låta de springa i sanden och vada i vattnet. Men när jag var redo och gå så kom jag på att M har bilen... *suck* jaja, jag gick 40 minuters power-walk i skogen istället. I regnet...

Nu har iaf PM:et kommit till Visby. Ska bli jättekul å ställa igen. Det var inte så många mopsar anmälda. 27 vuxna ena dagen och 25 vuxna andra dagen... undra vilka som väljer att bara ställa ena dagen...? hmm...

Har även anmält till Tvååker så det blir mycket ringdans framöver. Men nu närmast väntar ju mopsspecialen! Ska bli dökul som alltid!!!





dagens bilder blev på Eva. Tack Carro för hjälpen!! De andra bilderna vi tog blev verkligen inge bra. Det var inte rättvist för så ser hon inte ut ;) 3 kilometer lång med dålig svansansättning så det får bli de här bilderna där hon inte står perfekt ;) Så får ni en liten uppdatering av hur hon ser ut i stående position! :)

Min lilla lakritskorv som jag älskar!! Hon är en tokig filur som har skofetish. Varje dag hämtar hon X antal skor och lägger under vardagsrumsbordet eller på nåt annat passande ställe... Hon tuggar inte på de... utan bara bär och lägger de i sin hög :) Så gulligt! Sen är hon klumpeduns.. inte har hon ärvt sin smidiga mammas gener inte.. Men söt som få!!!



Kommentarer
Postat av: Pappa uffe

Och var menar du att hennes klumpgener kommer ifrån då...? Vavavavavava? ;P

Vad mycket ni dansar! Jätteroligt och min mamz får ett sting i sidan för det borde vi ju också göra. Hade varit kul med ett cert. Men nu är det kök som ska göras...suck och sedan blire ett evigt bilåkande till släkt å vänner.

2009-06-10 @ 14:30:03
Postat av: Donald

Då har hon något gemensamt med sin halvbror. Donald älskar att hämta skor, och när han gjort det struttar han fram med skon i munnen viftandes på knorren och är såå stolt. Helst ska det vara våra gästers skor..hihi.

2009-06-10 @ 23:09:28
URL: http://www.nogg.se/donald
Postat av: Katarina

Eva är nog i grund och botten en retriever! Särskilt om man tar hennes vattenpassion med i beräkningen ;-) Puss på sötaste Eva i världen!!

2009-06-11 @ 10:20:54
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0