tomt hemma...

Nu är det tomt här hemma... vanligtvis ligger det tre mopsar och snarkar i soffan brevid oss.. men nu är det alldeles tyst. Alla 3 grisarna är hos Lotte och Patrik. Eftersom vi åker på söndag så ska de vara mopsvakt!

I jumed att de ska ut till Blidö imorgonbitti så var det enklast att lämna hundarna idag. Så nu har L&P 10 dagar i total kaos därhemma... 4 mopsar i ett virrvarr ;) Penny var visst lite skendräktig och skulle jucka på både Eva och Allis innan jag gick.  knäppgök! hon har aldrig gjort nåt liknande så jag hoppas hon inte ska hålla på så nu... då blir det nog lite jobbigt för alla inblandade.

Men så sjukt mycket man saknar sina små grisar!! OJOJ!! Jag förvånas över att man hör de och automatiskt kollar i bäddarna när man går förbi... Fast i en vecka är vi i Tunisien och solar och badar och då kommer man inte sakna de lika mycket som man gör när man är hemma :)

Men jag är evigt tacksam till Lotte och Patrik som orkar med mina tre vilda sötnosar i 10 hela dagar! Hoppas de är snälla så ni inte ångrar er ;);)
Ni ska få nåt fint på söndag!!
Största kramen till er!!!!

Dagens bild blir självklart på mina 3 älsklingar!! Hittade i princip bara den här bilden när alla 3 är på samma bild... hmm... måste åtgärdas snarast ;)




Ha en underbar vecka alla vänner!!!! Så hörs vi igen om 10 eller 11 dagar :) morsning

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha re jättemysigt !



Då kanske du förstår vad jag saknar Falcon även om jag har 2 hemma! Man är så van vid dom olika sakerna dom gör. Men när Falcon kommer hem så kanske jag ångrar mig. Ha ha ! Skoja !



Och bild på alla tre är inte lätt !

Jag har försökt hur många gånger som helst att ta kort men det är inte lätt. Ha ha !



Ha de göramysigt nu !



kram

2009-06-19 @ 00:20:01
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Annica

Ha en superskön semester...låter skönt med Tunisien.

2009-06-19 @ 07:19:33
URL: http://www.nogg.se/mopsenfridolf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0