Vad man gör..

När man är ensam hemma en fredagskväll...?
tjaa.. jag har gjort en helt ny sida till mig själv :) Jag är inte riktigt klar. men upplägget är färdigt. Nu måste jag göra alla hundsidor och sidor till alla valparna.
 
Här är dock ett smakprov på index-sidan!
Kommer nog ut på nätet imorrn eller på måndag... vi får se ;)

Willgot är en riktig agilitymops!!! Han har nu avklarat sina första tävlingar där han nu i onsdags blev 2a i hoppklassen av totalt 12 deltagare och han blev även 4:a i agilityklassen av 11 deltagare! En mops som visar sig bra på agility är helt underbart!!!! Stort Grattis Annica och Emelie :) Nu väntar vi med spänning på den officiella debuten i Augusti!

Nu måste jag kissa  vovvarna en sista gång innan jag ska nanna kudden. Lycka till alla kompisar som imorrn ska svänga sina lurviga runt om i landet!! Vi håller tummarna som vanligt :) Och vissa träffar jag på söndag i Norrköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0