agility och backa!

igår åkte jag och Penny till Märsta BK där vi mötte upp Camilla med staff-dyrka, Cilla med BC-titti och miniBC-rakel, Carro med Pudel-Tiger och Diana med DanskSvensk-Akke.

Vi tränade lite vad vi ville på den helisiga agilityplanen. Jag slipade som vanligt på slalom vilket faktiskt gick förvånadsvärt bra :) och så har jag nu lärt Penny och backa, sen ska vi försöka oss på att backa upp mot en vägg som Titti kan ;) Kommer bli en tuff uppgift men eftersom Penny gör allt för godis och klickern är ett superredskap ska det nog inte vara omöjligt :) återkommer med det....

Idag åt jag, mamma och mormor på restaurangskolan vid Globen. En tre-rättersmiddag i riktig 5stjärnor-stuk var det.. Gott var det, iaf varmrätten och efterrätten.... förrätten var sisådär. Men mysigt var det :)

dagens bild är på simon som liten fjärt, sötnos han var då!!! :)


Kommentarer
Postat av: Therese og sofie

Hei.Tittet innomm, så fin hjemmeside og blogg dere har, og hvor søt er ikke lille Emma da:) en flott liten frøken:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0