hann inte skriva nåt igår

men jag var hos PudelCarro i söndags. Hon fick en orchidé i en liten kruka av mig. jättesöt!
hursom... vet inte ens varför jag trodde jag skulle hinna med någonting annat den dagen än att sitta och prata med söta Cilla, Sandra och förstås Carro... kom inte därifrån förrän halv 12 så fota några hundar hos Carro blev helt uteslutet.... ;);) hahaha!

suupergod tårta fick vi


Jag hade ingen mops med mig...
Men Cilla hade sin BCvalp Rakel och Carro sin pudelvalp BOSS (är det bara jag som inte kan säga BOSS utan måste säga Mrs BOSS efter att ha sett Australia...) haha


Och Sandra hade sin pudelvalp Molly


Eva hade haft lajjbansroligt om hon varit med... med 3 nästan jämngamla polare...
ni kan väl föreställa er en galen mopsvalp som hugger i pudelpälsarna...?? hahah


sen somna allihopa...


titti och rakel




det är lite roligt för senast jag hade valp, Ringo alltså. Hade Cilla BC-Titti och Carro Pudel-Tiger... undra när nästa valpboom blir ;);)


ha det bra allihopa! Idag ska jag och Eva på handlerkurs med Moa och Svante i SKKgaraget :) Å va roligt det ska bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0