Möllan

Såå idag har vi varit i Möllan igen och tränat handlerträning. Idag var det bara Svante men det var huur bra som helst! Är jättejättenöjd och vi fick massa tid och slapp vänta så mycket. Mycket roliga övningar som mycket gick ut på oss handlers istället för bara fokusera på hunden. Jättebra!!

Får se hur det går på lördag. Har inga jätteförhoppningar direkt. Är minst 10 mopsarvalpar anmälda så det blir tufft motstånd från flera håll, det vet jag! menmen.. det är bara att köra på och jag har väl fått min beskärda del på ett tag så jag är sååå nöjd ändå ;))))

Eva är ju som en dammsugare och det tar ett tag för henne att få tillbaka fokusen under gången eftersom nosen ständigt ska ner och fladdra efter mumsbitar..
Idag på träningen hade någon innan oss tror jag tappat massa små köttbullebitar så Eva var i princip omöjlig de första 10 gångerna vi gick runt men sen började hon fatta att köttbullebitarna tog slut så då gick det riktigt bra. hahaha

Nä nu ska jag kika lite på TV. Imorrn blir det nog träning för mig och Penny igen med kompisarna på Märsta BK. Ska bli jättekul! Ska fortsätta träna på mitt mission - backa upp för en vägg.. men en del i taget. Får se om vi kommer nånvart imorrn.

kramkram på er

justde. dagens bild höll jag på å glömma. måste ju alltid ha med en bild i bloggen. blir så mycket roligare då!

dagens bild är en jättegammal bild på Penny. Hon är under 1 år så mycket vet jag och bilden är tagen i Farsta när jag bodde där. Tycker den är lite söt!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att träningen gick bra! Hahaha Eva den lilla dammsugaren ;))) Det är väl inte nu i helgen som det är Forshaga? För det var väl en inoff i Sollentuna i helgen? Haha jag är helt lost ;)))



Hörru, du måste maila ditt kontonummer till mig. Lite svårt att föra över pengar för Gotland om jag inte har det. Skriv gärna igen hur mycket det kostade, för det har jag redan glömt ;)))



// Kram Malin

2009-03-25 @ 11:51:54
URL: http://www.nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0