torsdag!

Igår läste jag ut fjärde boken i twilight-sagan..... :( Även om slutet var kanon så kommer jag sakna Twilightvärlden men det är ofta så när jag läser slut en bra bok att det känns vemodigt....

Imorrn ska jag till vetten och vaccinera de stora vovvarna. Blir bara kennelhosta den här gången. De andra sprutorna dröjer 1 resp. 2 år till :)
Stod i valet och kvalet om jag även ska börja rabiesvacca Eva men det är så mycket pengar så jag tror jag väääntar lite till.

Eva ska ställas igen nästa helg. Men då kommer hon ställas i 6-9mån. tiden går så fort och förhoppningsvis möter hon inte nån 9månaders för då kan de bli tufft. Men det e bra att hon slipper möta Thelma iaf. Enda utställningen de inte slåss mot varandra...Sen har vi även anmält oss till Forshaga 18:e april. Så ska jag ställa Penny, Eva och Simon. Vi får se hur det går hahah.

jaja. nu ska jag fortsätta äta upp min lunch - blodpudding med hemmagjord lingonsylt.. mums!!!


dagens bild är på Ebba och Oddie när de lekte i Småland i mellandagarna. De hade verkligen suuuperkul! Vid den tiden var Eva lilla Ferdinand.. gick och luktade på blommorna.. den tiden är förbi nu hehe

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tror bestämt att jag måste läsa de där böckerna!

2009-03-12 @ 19:38:55
URL: http://eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Emelie

Eva sötnos! :D Haha vilken rolig bild på Oddie och Ebba! Bus hela tiden!

2009-03-13 @ 15:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0