vann rätt låt??

-nej den kom tvåa ;)

Jag gillar ju Carolines låt extremt mycket och det var näääära menmen... det var bra ändå det som blev.
Det är ett annorlunda men säkert internationellt bidrag.. vi kanske slipper kvala nästa år haha

Nu har hundarna varit på en långprommis så nu slappar vi i soffan. Ska väl ta tag i nån form av lunch snart... har ju kassler hemma som mattias hatar men det finns blodpudding också.

Ska till PudelCarro idag på födelsedagsfika och kolla på lilla vita luddmonstret som hon fått hem. Kanske kommer en bild sen. Och eftersom min Carro - MopsCarro bor granne så slinker jag nog in där också och tar lite bilder på Thelma och Melker som vi har bestämt sen jääääättelänge tillbaka :) Bra nu när det är ljust ute annars syns vi oftast på kvällarna och då blir det bara tråkiga inomhusbilder.....
Få se om hon är hemma.

dagens bild är på Eva 3 månader.. va liiiten hon var








Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du vet ju redan vad jag tycker om Carolines låt så för mid del kunde vem som helst vinna....bara det inte blev Caroline ;)))



Jag håller med Mattias, jag gillar inte heller kassler....å andra sidan så ogillar jag blodpudding ännu mera haha.



// Kram Malin

2009-03-15 @ 13:27:14
URL: http://www.nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0