Inoff idag!

Idag travade jag, Penny och Eva ner till Gubbängsfältet på en liten inoff-utställning. Ringo har följt med husse till småland så det är bara vi tjejer hemma. Penny var anmäld dit som träning och bara för att det är gångavstånd. Det var en valp anmäld och jag kunde ju gissa att det var Rolex. Jomenvisst! Självklart var det de.

Vi vääääntade och vääääntade och till slut fick vi dansa. Det var ett enormt motstånd så både Rolex och Penny blev BIR ;) De var helt själva. Men i gruppen var det desto fler. 5 i valpgruppen där Rolex placerar sig som BIG2 och 9 i gruppen där Penny också placerar sig BIG2 :)

Jag hade brådis in till stan så jag sa till mig själv att jag inte hoppades på en BIG1 ;) så det var väl tur ändå att vi bara blev 2a hahaha

Svishade iväg till stan och träffade några kompisar. Vi satt ett bra tag i Björns trädgård vid Medis eftersom några barn var med. Efteråt åkte E hem till mig med barnen. Jag bjussade på fläskkarré, sallad, klyftpotatis (dock inte potatis till mig) Och sen jordgubbar och glass till efterrätt. Nu har de gått och det låg hundleksaker och andra prylar över hela golvet som nu är på sin plats igen... ;););) det är skoj med barn!! hahaha

Mycket man hinner med på en ledig dag mitt i veckan! Träffade även PudelCarro också. Hon ställde sin nya lilla stjärna för första gången. Men eftersom det var en drive-in-utställning för pudlar så hann jag inte se hur det gick mer än att han fick hp och skulle in igen. Hoppas det gick bra!!! :)

hejhopp
dagens bild blir på Penny förstås. Bilden är tagen av Anna Larsson från Hässleholm men vi kan låtsas att den är från idag ;) 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha !

Ja, va ska man säga ?! Grattis ! Ha ha !

Men det är ju så kul !



Vi syns väl nästa helg i bro ?



kram

2009-05-21 @ 23:42:57
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha du är rolig du Nettan! Ja det är trevligt att bara få komma ut å "leka" lite ibland....men vi säger också grattis till BIR och BIG-2 placeringen.



Hörs å syns!



// Kram Malin

2009-05-22 @ 10:49:42
URL: http://www.nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0