torsdag

idag är det torsdag. en härlig sån!
igår var jag hos Cilla. Camilla, Diana och Carro(pudel) var också där. Vi käkade pastasallad (jag utan pasta) och snackade maaaassa skit som vanligt ;) jättekul var det!

Akke Dansk/svensk blev jättekär i Penny och Ringo blev arg på Akke... låter som en vanlig kväll så Ringo fick tillbringa lite tid i soffan och i en stor bur i hallen... e man gruffig så e man och då får man skylla sig lite själv... ;);)

Tidigare under gårdagen träffade jag Maya (Peringos Eivor Rask). Hon är så fin så nu blev hon anmäld till håbo 31/5 för monica. Så tejpade vi lite öron inför hässleholm! Ska bli sååå kul å visa henne :) Är så glad att jag får låna med henne. Eva är inne i en riktig fulperiod. hehe.. Så det är bra att visa Maya istället så får Eva växa på sig.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag går ju fortfarande på min diet.. tråkigt som fasen men det ger faktiskt resultat! På 11 dagar -drygt2kilo jippi! :)

dagens bild är på Ringo som gör ett glädjeskutt!!

Kommentarer
Postat av: Pappa uffe

Himla kul med Maya ;)



Vad duktig du är som klarar dieten:) Skulle själv behöva gå ner 10kg till att börja med. Svårt med pastan. Bröd klarar jag numer att undvika but that's it

2009-05-08 @ 08:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0