helgen slut och veckan börjar med regn

hur kul är det?
inge kul...

men i helgen var det skoj iaf. På lördagen så träffade jag Carro en sväng på dagen, vi åkte och hälsade på Cilla på mitt gamla jobb i Stinsen där jag inte varit en enda gång sen jag slutat... Det var stort och fint! De har ju fått fler lokaler ihopsatta nu.
Sen åkte jag med några kompisar till Ikea. Jag skulle hjälpa Sandra att köra hem en fåtölj men självklart blir det att man handlar till sig själv, saker som man veeerkligen behöver... eller inte ;);)

Igår åkte jag hemifrån vid 11 och landade i 1½ timme hos Min bror & Ullis och killarna som var på ett riktigt bushumör (när är de inte det förresten??) ;) Linus ropade efter EA! (eva...) fast hundarna var inte med. Mamma hade hämtat de stora som knatade några timmar i skogen och letade svamp och Eva var hemma med husse. Eftersom jag skulle vidare så fick inte Eva följa med mig.. För jag skulle vidare till Västerås och pussa och fota mopsvalpar. 7 stycken små laktritstroll var helt bedårande... Och självklart bigboy Nappe vart ju en favorit :)

Jag förälskade mig i en hane och en tik som jag kunde ta med mig hem direkt ;);)

Det var så längesen jag pussade på mopsvalpar så det var så härligt å sitta där på golvet och bara busa och låta de dra och slita i kjolen och tröjan och pussa små platta trynen! Vi fotade och vissa var väldigt lättfotade medan vissa inte ville alls ;) Men söta huvudbilder blev det åtminstone på alla för det var inte så svårt å få till med de sötnosarna!

Men en ståbild kan jag ju sätta in här. Den på min favvo ;)



så återigen tack till kajsa för att jag fick komma. Smarrig pastasallad och massa gos med de små!!

tack och hej! Får vi se vad den här veckan bjussar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0