Söndag!

Hej!

Nu har jag inte uppdaterat på ett bra tag, har nog inte haft riktig tid. Vädret är underbart och jag och mopsarna är ute massor :)

I Forshaga gick det bra för Simon, BH-reserv blev resultatet och jag är helnöjd. Nästa utställning för min del blir Sundsvall - 2 dagars med Carro - ska bli skoj!!
Igår gick vi runt flaten, jag, penny och ringo i sällskap med Katarina, Mats, Gollum och Milly. Var väldigt mysigt. Vi fikade i solen uppe på ett berg med utsikt över nästan hela sjön och åt fruktsallad, då njöt jag av våren så det är inte klokt!!
Mattias och Jag kollade på en lägenhet idag, den var fin.. kanske ingen WOW-känsla som man fått förut... liiite liten fast mysig uteplats och trädgård. Är såå sugen på att flytta, Hökarängen i all ära men har man hund är det nog det tråkigaste stället på jorden!!

Dagens bild blir på Eva vid ett tidigare tillfälle i flaten, då när det fortfarande fanns is.


hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åååå vart har ni tittat på lägenhet nånstans?

2010-04-26 @ 09:40:12
Postat av: Tilda & c/o

Hej!

Läser att du kommer till Sundsvall i maj hade varit kul att se dig irl men tyvärr skall vi inte dit något i maj utan det blir Oktober:-)

Sköt om dig/er!

Tilda

Cuty Pie's

2010-04-30 @ 23:13:21
URL: http://www.precioushills.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0