visby!

Har varit lite dålig å blogga på sista tiden.. Men jag ska försöka bli bättre.
Har varit på lydnadstävling och kollat på Sandra och Assar när de återigen gör en strålande insats!!
De får ett första-pris. IGEN!! :) Och blir återigen placerad på pallen, den här gången med en bronsmedalj och även en LP1.

Så imponerad!!!

Ikväll åker jag och Anna till Visby, direkt efter jobbet åker vi till färjan som tar oss till denna underbara ö.
Utställning i dagarna två ska vi roa oss med :)

Hoppas vi kan få till lite fina kort som förra året..

Ringo!


Hejhopp! återkommer efter helgen med förhoppningsvis bra resultat ;)


Kommentarer
Postat av: lucke

Var med i dagens blogg om du känner för det :P

2010-08-27 @ 11:15:18
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Godmorgon! :) Hoppas du får en fin dag :)

2010-08-27 @ 11:16:16
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Gollum med flock

Vi syns på plats och vi kommer att hålla tummarna.

2010-08-27 @ 22:08:28
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Daniela & mopsarna

Åh vilket fint foto på Ringo! Han är en riktig snygging <3 Ha det så underbart på Gotland, näst år kommer jag och Kajsa oxå ;) Lycka till!

Postat av: Sandra

Ja, blogga på! Det är så kul att läsa vad ni har för er. Men jag förstår att tiden kanske inte räcker till eftersom du har så mycket på gång hela tiden ;)



är det inte utställningar så är det rallylydnadsträning, onsdagsträning, ringträning samt support av tävlande kompisar. TACK Linn för att du kom och hejade på mig i Nacka. Du är bäst!



Kram // Sandra

2010-08-31 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0