helgen slut..

Nu är helgen slut och den kändes alldeles för kort. Jobbade igår och idag har bara varit en slappardag so far, vi ska hem till mamma och pappa och käka lite middag och semlor sen.

I fredags såg vi Avatar i 3D. Det var en av de absolut bästa filmerna som gjorts tror jag. Helt fantastisk!!!! Vill bara se den om och om igen... Helt underbar!!!

Börjar bli lite mildare ute och det känns skönt att äntligen kunna gå lite längre promenader utan att hundar och jag fryser ihjäl! Så idag har vi gått en lång men snabb promenad så alla tre mopsarna sover utslagna på mina ben i soffan nu ;) De är så fina mina 3 älsklingar!

Nä nu är det skrivtorka.. sätter in en bild istället på Ebba från i somras

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, mera värme.

Nu e jag trött på kylan vi haft och killarna har inte varit så jättepigga på att vara ute så länge, men nu kanske man kan börja att gå ut lite längre som du skrev.



Ha en skön söndag !

kram

2010-01-17 @ 18:00:22
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0