Äntligen sommarvärme!!

Nu äntligen efter en toklång vinter som inte velat vända till vår så har den äntligen kommit och det med besked!! ÅÅ va underbart väder det har varit den här veckan.

Igår var jag och Katarina i Flaten och gick en kortare runda fast var ute 1½ timme. Det var tokvarmt så det är bra att ha nära till vatten och bara gå långsamt och prata och fota de urgulliga hundarna :)
Sen åt vi Sushilunch... MMMMM tack för en jättemysig förmiddag även om jag känner lite skuld över att det nästan blev en mops mindre...sorry G

Här kommer lite bilder..blev bara på mina hundar av någon anledning, hade kameran framme så lite



lite gåsbajs... äta..?


Äsch.. matte har ju godis i fickan :)


Eva




på fredag åker jag till sundsvall! Så jag uppdaterar efter helgen :)
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack själv vännen för en toppendag med sol, bad och SUSHI!!! <3 Gollum är fortfarande en riktig surgubbe så frågan var om det inte höll på att bli en flat mindre... ;-) Skämt åsido, det går jättebra med Jalla! Kram till dig och de dina! Katarina med flock

2010-05-19 @ 14:53:01
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0