Ikea

Nu när vi fått nytt schema på jobbet så jobbar jag var tredje helg och den helgen jag jobbar är jag ledig fredagen innan och måndag och tisdag efter... Mycket trevligt! Idag var en sån dag och var spenderar man inte ledig dag om inte IKEA..??

4½ timme var jag och mina föräldrar där på detta gigantiska varuhus. Jag fick bara med mig lite krafs som alltid när man är där... Men vissa köp är så mycket bättre än andra och den här gången var ett bra köp en typ av tvättkorg.. Eftersom vi bor "compact living" så är det vissa saker som inte direkt har någon plats.. så jag kom på den smarta idén att ha smutstvätten på tvättmaskinen! Så nu har vi 3 fyrkantiga tvättpåsar där vi ska dela upp tvätten i 60 och mörkt och ljust 40.. Hoppas vi är så duktiga i praktiken som teorin... ;)

 


Kommentarer
Postat av: Daniela & Mopsarna

Låter som ett underbart schema! Vissa har tur ;) Ja Ikea, åker man väl dit så kan man va där hur länge som helst och alltid har man nåt med sig hem... Det är ju bra med sånna tvättkorgar, kan inte ha tyg själv för då av nån anledning kissar katterna i dem :( Och Q & S kissar ibland på utsidan... så plast är bäst här i kojan...

2010-10-26 @ 13:16:50
URL: http://www.mopstorp.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0