Långfredagen...

Långfredagen blev rätt lugn och långsam för min del... Började morgonen med två stycken härliga långa prommisar i solen!

Åkte till Skarpnäck och käka lunch på uteserveringen med M och hans föräldrar och sen åkte de alla till Småland. Jag och hundarna stannar hemma eftersom jag ska ha öppet imorgon...

När det är 20 grader ute så vill man inte bo i lägenhet... jag kräks varje minut jag är innanför dörren... satt och lapade den sista solglimten på balkongen innan den gick bakom huset sen åkte jag till Flaten och gick en sväng innan vi satte oss och mös på en brygga i solen jag och mina underbara trubbisar

Men inte blir jag utan påskfirande trots att mina föräldrar är i Skåne och min sambo i Småland ;) Ska hem till min bror med familj tillsammans med Mormor imorgon efter jobbet på Söndag ska jag ut till Natalie.. då ska vi åka till hennes fina smultronställe med en picknickkorg och på måndag ska jag förhoppningsvis träffa Carro och lille August igen :) Måste se hur han utvecklas den lille grabben.. Tant Linn ska lära honom allt hon kan sen!

Känns lite tråkigt att det inte är någon lilla Sthlm nu när jag för en gångs skull är hemma helt själv. Det hade varit kalasbra med en utställning just nu! Fast man hade ju helst velat ha den utomhus... kanske i Österbybruk där det är så fint :)
Äsch, ingen idé att fundera.. ska ju dit om en månad ändå! Äntligen börjar säsongen! tjohoo!!

Kram på er alla!

Blir tyvärr ingen bild då min dator hemma inte funkar så bra...

psst. gå gärna in och kika på www.zooklart.se och kom sen och hälsa på mig i butiken! Snart kommer även en webbutik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0