valborg

Idag är det sista dagen i April=morfars födelsedag=kungens födelsedag=valborg! Men Morfar är tyvärr borta och kungen känner jag inte så det blir att fira Valborg.
Efter jobbet ska jag åka in till stan och träffa tjejerna, vi ska sätta oss i solen (javisst blir det sol) och bara prata skit och dricka och äta lite gott!
Trevligt :)

Imorrn är jag sugen på att åka på mopsträff i Torsåker, får se hur det blir med det... Har inte bestämt mig helt, beror på hur sent det blir ikväll..

Jag har anmält till säsongens första utomhusutställning Ö-bruk och ska dagen innan grilla hos Kattah :) Sweet!

Innan utställningen ska jag åka till Turkiet. Hundarna har sina hundvakter i söta Katarina & Katarinah! Tänk va bra det är att ha så fina vänner... Men en rolig sak som jag ska göra innan Turkiet är att gå på Cesar Millan den 12:e maj på Hovet. Biljetten fick jag i julklapp av Katarina Swahn.. Hur gulligt som helst! Bästa presenten ever!!! Vi ska ha så kul :)

På onsdag ska jag Patellaundersöka Myran på riktigt. Har gjort det i samband med besiktningen nån vecka efter jag köpte henne och då var det ok.. Hon var över året då men inte registrerad i SKK än så jag vill göra det igen, officiellt! Håller tummarna att det fortfarande ser fint ut, det borde göra det men jag är lite nervig ändå...!

Bjuder på en bild på sötnosen Myran..  :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Gisslar

Hahahahahah! "sista dagen i April=morfars födelsedag=kungens födelsedag=valborg Du är så rolig :)) Kram!

2011-05-04 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0