Skånetrip

I söndags efter jobbet åkte jag och Kattah ner till Österlen.
Underbara Österlen som inte var fullt lika underbart nu med all lera och dimma. Men ändå älskar jag det! Men nu åkte vi inte bara ner för att det är underbart utan för att vi skulle hämta Kattahs Cliff!

På måndag vid lunch åkte vi till Gunilla och Semlans Kennel i Brösarp. Möttes av 10 goa och galna mopsar! Helt underbart. Efter ett långt pusskalas, för alla skulle såklart pussas, så kollade vi in honom som vi kom för! Vilken underbar liten filur. Så kavat och orädd men ändå känslig och så snäll och söt. Cliff kallas han men heter
Semlans Franz-Clifford. En riktig gobit!!

Vi käkade god lunch och pratade i några timmar innan det var dags att fota. Jag hade lovat att fota Gunillas hundar och vädret kunde ha ställt till det för oss. Men döm min förvåning när dimman lättade och ljuset blev optimalt!

7 hundar blev fotade och jag är supernöjd med resultatet på åtminstone 5 utav dem!

Ett provsmak..
En av bilderna på ljuvliga Tippan (Semlans Xantippa)
som ska paras med Simon nu i vår!



Ett bildsvep på den lille killen Cliff!







Kommentarer
Postat av: Daniela & Moparna

Jättefina bilder!!! Tippan är jättefin & söt, blir nog söta valpar <3 Lille Cliff är ett hjärta <3

2011-01-23 @ 17:08:07
URL: http://www.mopstorp.cybersite.se
Postat av: Katrin

Vilken härlig tripp ni fick göra, superbra kort på goa vovvar:)

2011-01-24 @ 18:40:04
URL: http://www.cederborgens.se
Postat av: Malin

Härliga bilder! Och kul att träffa er igår =)

2011-02-10 @ 09:36:58
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0