Onsdagskrock!!

Onsdagar är en helig dag. Uppbokad på obestämd tid, varje vecka sommar som vinter... Det är en kväll tillägnad mina hundar och tjejer! Vi träffas oftast på Väsby BK om det inte är en lydnadstävling eller liknande som någon i gänget ska delta i. Efter träning är det obligatorisk fika... Denna tradition vill jag inte byta ut mot något! En viktig och underbar kväll
NU till dilemmat! Jag och Lisa har återigen hoppat på en Nybörjarkurs i curling på måndagar, so far so good! Det är så grymt roligt och annorlunda och i "våran" klubb i Sundbyberg har de träningskvällar där nybörjare och mer erfarna träningstävlar tillsammans. Med andra ord får man lära sig massor och det är ju det vi vill.. Problemet är att denna curlingkväll givetvis är på onsdagar!!
Förhoppningsvis kan jag göra både och om vi flyttar våran träningsdag åtminstone under vintermånaderna när det är curlingsäsong. Vi får se vad tjejerna säger, fortsättning följer på detta drama :P

Bilden lånad från Stocksunds CK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0