Penny is back!

Nu har äntligen min efterlängtade lilla Prinsessa Penny kommit hem efter 6 veckor i Skåne. Där har hon visserligen levt livets glada dagar som ensamhund med en stor egen tomt och långa promenader i bokskogen, stranden eller på golfbanan varje dag... Korv i maten & mina föräldrar & alla gäster bara för sig själv..
Men jag har saknat henne, men tyvärr fick jag göra mig opopulär direkt genom att klippa fasligt långa klor :(
 
Penny har uppehåll i utställningsringen eftersom jag tröttnat lite på att ställa en så pass "gammal" öppentik.. Hon är i otrolig form trots allt och vi kommer gör ett enda undantag i pausandet och det är en dag i Högbo. Ska ställa henne på fredagen, då den domaren tidigare uppskattat henne så kan det vara roligt.. :)
 
I helgen är det utställningsdags i Askersund och jag kommer bara åka med Cliff (Semlans Franz-Clifford)
Polka skulle hängt med men hon åkte på en ögonskada tidigare som gör att hon missar den.. supertråkigt, men huvudsaken är att hon kommer bli bra!
 
Dagens bild blir givetvis på Penny!
Dock en äldre bild från 7årsdagen som var för 5 månaders sen..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0