Bloggtorka

jahapp.. Anledningen till min bloggtorka är att blogg.se-appen till Iphonen inte funkat.. Så då har heller inte blivit några inlägg. Jaja, nyhetsmässigt har det inte hänt så mycket mer än Specialen där alla 3 valpar var anmälda :) Douglas (P. Pigall) blev 3a i sin klass med hp av totalt 9 :) Polka blev 2a i sin med hp av totalt 10 så jag är jättenöjd med debuten :))) Uppfödargruppen blev 2a och dessutom vann de tillsammans med sin pappa Romeo avelsklassen :) Rolig dag! Märta är kollad för Patella Luxation och var u.a!! Jippi!! Nu kan jag börja planera grejer, känns kul att planera lite svart så småningom :) Nästa helg är det Alfta och då har jag bara lånat med mig lilla Thelma. Mamman till mina små P-ungar :) vi ska försöka sno åt oss hennes sista cert! Får se hur det går, hon är sparsamt utställd men med 2 cert så hon är en snygg tjej helt klart! Idag åker lilla Polka :( fast det ska bli kul å träffa Katta :) äntligen är hon hemma :))) Imorrn är det rallytävling för Ringo :) Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0